ٍSPOYC
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ٍSPOYC

Serious Protection Of Your Computer

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Empty
مُساهمةموضوع: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 8:39 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم انا جايب موضوع روعه كل واحد يدخل الموضوع يكتب نكته

واحد يسألنى ليه الموضوع ده اقوله علشان انا بحب الضحك والهزار والمرح
واظن ان معظم الناس مثلى
المهم انا هبدأ بأول نكته

واحد ركب اوتوبيس قعد جنب واحد ، شويه وجه الكمسري يقول للراجل اللي جانبه تذاكر قاله ابونيه ... فماخدش منه فلوس.... فصاحبنا عجبته الفكرة قوى ... ركب مرة تانية مع مراته و ابنه... فالكمسري قاله تذاكر قاله انا ابونيه و دي ام نيه و ده نيه بذات نفسه

......................................................
واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده

.....................................................
واحد ماشي في الصحراء شاف واحد قاعد علي صخره وبيعمل فوووووووووو فوووووووو ... سابه ومشي ... و شويه شاف واحد تاني قاعد علي صخره وبيعمل عن عن عن عن ...... سابه ومشي... و شوية شاف واحد قاعد على صخرة بس ساكت ، قال له قاعد كدا ليه ؟؟؟؟ ده في اتنين مجانين قاعدين يعملوا فوووووو وعن عن عن ورا ، راح قال له ايه دا هما قربه ؟؟ فووووووووووووووووووووووووووووووووو

....................................................

واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطّلع الحشرات اللى فى راسى... قاله افتح المروحه على الاخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات ، عمل كده وبعدين نام وصحى سمع صوت الحشرات بيقول امبارح كان فيه عاصفه لكن محدش مننا مات ... راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده ، الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على اخر سرعه وطلع دماغك من الشباك ...عمل كده وهو مروح من عند الدكتور وروح نام وصحى سمعهم بيقولوا امبارح حصل عاصفه شديده قوى ومافيش حد مات .... قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى .... قاله مفيش الاّ حل واحد ،تقعد بجوار واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك .... ام راح عمل كده ونام وصحى الصبح سمعهم بيقولوا امبارح كان فى حرب جامدة مع قبيله تانية لكن محدش مننا مات ، واسرنا 500 من القبيلة التانية
........................................................

مرة اتنين راحوا يزورو متحف للفراعنة... فشافوا جثة متحنطة .....فالأول بيقول للتانى شايف يله قالو ايوا شايف...فبصوا قوي كده شافوا يافطة مكتوب عليها 156ق.م...... راح الاول قال للتانى :وده يطلع ايييه؟...قالوه التانى:والله منا عارف تلاقيها نمرة العربية الى داسته!!

.......................................................

واحد غبى عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى 500 .......... فمكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدأ يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل للــــ 199 ... جـاه النوم … راح قـيام بسرعة وغـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

...........................................................

واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر
..............................................................

سأل الشرطي إمرأة تقود السيارة هل رأيت إشارة المرور.. قف ؟؟؟؟؟ فأجابته : نعم ، فقال لها : إذا لماذا لم تتوقفي ؟؟؟؟ فأجابته : لأنه مكتوب عليها قف وليس ...... قفي

سال المدرس التلميذ : فى عام 1769 ولد شخص هام فى تاريخ فرنسا فمن هو ؟ اجاب التلميذ : نابليون يا استاذ ... ثم سال المدرس : وفى عام 1772 كان هناك حدث اخر ....... أجاب التلميذ : اصبح عمر نابليون 3 سنوات

............................................................

قائد جيش بيقول لجنوده ... العدو من امامنا ومن خلفنا وعلى يميننا وعلى يسارنا ... يبقى مش هيفلت مننا المره دى
...................................................

الزوجه لزوجها : ياريتنى جريدة عشان اكون فى ايدك كل يوم الزوج: ياريتك نتيجة اغيرها كل سنة .....

مره استاذ بيقول للناظر..... الطلبه بينطوا من على السور..... الناظر قال له : هدوه

واحد ماشى ورا وحدة بيعاكسها وبيقول لها انا معايا عربية ، وراكي مشوار يا جميل ؟؟؟؟ قالت لة: لأ ورايا حمار

...............................................
واحد قال لأبنه: نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل،... رد الواد على أبوه : نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور

......................................

مرة واحد واقف على الكوبرى عمال يقول 53 53 53 فالناس اتلمت وفى واحد راح قاله ايه 53 ده قام قايله بص كده فلما بص قام رميه وقعد يقول 54 54 54

................................................

واحد بيسال صاحبه ليه الورق بيسقط في الخريف قاله اصله ما ذاكرش حاجه طول الصيف

.......................................................................

سأل الأب ابنته بعد امتحان القيادة هل نجحت فى امتحان القيادة ؟ لا أدرى .. فالممتحن لا يزال فى المستشفى
..............................................

ولو عايزين نكت تانى انا فى الخدمه

اتمنى ان يكون الموضوع عجبكم

Tariq1
مشرف منتدى الاغاني المنوعة
Tariq1

ذكر عدد الرسائل : 319

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 10:41 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اه عاوزين تاني وكمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
http://WWW.SPOYC.HOOXS.COM
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 11:54 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نكتك كثير حلوه وموضوعك احلى خلص انا من بكره رح سير نزل نكت حلوه
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 11:34 am

دي احلى نكت لعيون مودي ولا حلى اعضاء

مضيفة طيارة بتسأل راكب ... تحب انزل لك عشاء كامل ؟؟؟؟ رد عليها : ليه هو كامل
مش حيتعشى!!!
------------------------------------------------
واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب
الاتوبيس ونوفر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة
جنيه...

--------------------------------------------------
مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا
كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

-----------------------------------------------
اتنين سكرانين ماشيين...فواحد قال للتاني:لما أموت ابقى اشرب لي الكاس
بتاعي ....فصاحبنا مات ، وبعد كام يوم التاني راح البار وطلب كاسين... قاله:
ايوه بس انت لوحدك.... فحكى له على الموضوع .....وبقى كل يوم يشرب
كاسين...لحد ما فى يوم طلب كاس واحد ........الراجل قالوه اشمعنى...قاله:
اصل انا بطلت اشرب
--------------------------------------------------------
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت
متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده
------------------------------------------------------حشاش بيقول لصاحبه:
انا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين .. أنت فنان تشكيلي ..... وأنا فنان أشكيلك

----------------------------------------------------------
ان شاالله تعجبكم

see you
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 2:15 pm

وااااااااااااااااااو نكت حلوين كثير

ثانكس على النكت الحلوه

تقبل مروري شيموووو
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 4:36 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامده اوى اوى وبأذن الله هجيب نكت جديده قريب جدا
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 5:30 pm

بسرعة والنبي دي نكتك حلوة اوي اوي اوي اوي
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 7:16 pm

انا جبتليكم نكت جديه اتمنى تعجبكم

واحد اسنانه كلها مكسره الا الانياب راح يقدم على وظيفه شغلوه خرامه

واحد غبى اوى حب يوصل بلده بسرعة ركب القطر وقعد يجرى فيه

.........................................................

واحد بلدياتنا بيلعب فى ودنه جاب اذاعة الشرق الأوسط

بلدياتنا زعلوا من النكت اللى بتتقال عليهم فكتبوا النكت كلها ورموها فى البحر فتانى يوم لقوا السمك كله ميت من الضحك

واحد بخيل أوى راح شهر العسل لوحده

...............................................................

واحد نايم جنب مراته بعد نص الليل و فجأه الباب خبط جامد فمراته صحيت مفزوعه من النوم وهى بتصرخ يا نهار اسود جوزى . راح جوزها نط من البلكونه.(بتصحيه علشان يفتح يعنى)

..........................................................

مرة واحدة رفيعة بلعت زتونة افتكروها حامل

.......................................................

مرة 10 بلدياتنا بيهرجوا مع بعض .. مات منهم خمسه و فضل خمسة فقالوا كفاية كده لحسن تقلب بجد

..................................................

واحد بلدياتنا بيهرج مع مراته فرماها من الدور العاشر فطلعت قالت له والله ما انا لاعبة معاك تانى

.................................................

واحد رفيع قوى بيبص من خرم الباب بعينيه الاثنين

....................................................

واحد بلدياتنا رجع البيت لقى فيه دبان غير الكالون

واحد بلدياتنا وقع على السلم فظهره وجعه .. راح للدكتور.. فكتب له مرهم وقال له إدهن مكان الاصابة.. فراح دهن السلم

واحد بلدياتنا معاه واحد صاحبه وطالعين ناطحة سحاب على رجليهم علشان الكهرباء مقطوعه وهما ساكنين فى الدور الـ 200 طلعوا للدور الـ 199 فبلدياتنا بيقول له فيه خبرين واحد حلو والثانى وحش فصاحبه قالوا قول الحلو الأول .. قال له الخبر الحلو أن احنا فى الدور 199 والخبر الوحش ان مش دي العمارة

..........................................................

لتلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك...
المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين...
التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

..............................................................

مرة واحد بيسألوه ايه سر الرومانسية اللى انت فيها مع مراتك على طول؟؟ قال لهم اصل احنا محافظين من زمان على عادة رائعة بنروح نتعشى فى مطعم رومانسى مرتين فى الأسبوع انا يوم التلات وهى يوم الخميس

...............................................

مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي

رة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس الاف وحامل

.............................................................

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

......................................................................

لعيب كورة بيسأل مراته إذا كانت خانته قبل كده ولا لا فقالت له : بصراحه (3) مرات بس، الاولى: فاكر لما المدرب ماكنش بيرضى يلعبك وبعدين بقى يلعبك!قالها: طب تاني مره ؟ قالت له: فاكر لما زمايلك ماكانوش بيباصولك الكوره وبعدين بقو يباصولك!! قال لها : طب تالت مره؟؟ قالت له : فاكر الجماهير لما ماكانتش بتشجعك وبعدين كلهم بقو يشجعوك!!!!!

...................................................................

مرة ولد صغير راح لامة قالها ماما ..ماما انا شفت الواد اللى فوقينا بيبوس البت اللى تحتينا قالتلة ملكش دعوة يا حبيبى دول بيحبو بعض وهيتجوز قالها الولد يعنى افهم من كدة ان اى اتنين بيبوسو بعض يبقو هيتجوزو بعض قالتلة اه يا حبيبى الولد قالها طب بابا هيتجوز الشغالة امتى؟؟

...............................................................

مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوتية ع الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوتيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حتية فى الدولاب فلما جية جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5 .

................................................................

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله

.....................................................................

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

دى بقى نكته اليوم

مرة واحدة بتخون جوزها فسمعتة طالع على السلم فقالت اخبيك فين اخبيك فين راحت مخبياة ورا التلفزيون فجوزها كان جايب سمك فقالها خدى جهزى السمك ده وراح فاتح التلفزيون يتفرج على المطش الست جية تقولو ا اية دة ياراجل انتا جايبلى السمك صاحى قالها امال انا اعمل اية كل ما الاهلى يجيب جون يطلع واحد من الجمهور يبوسنى ويرجع تانى

//////////////////////////////////////////////////////

انا مستنى نكت من شيما بنت العين
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 8:55 pm

هههههههههههههههههههههههههههه

طيب يلا

في يوم واحد زوجتة ماتت شافو الناس فرحان سألوا: أنت ليش فرحان فقال:أول مرة أعرف وين رايحة

---------------------------------------------------------

واحد اتهموه بالذكاء ............. طلع براءه

قروي طلب من بنته تجيبله اشرطة فيديو … لما رجعت البنت ودقت الباب … سأل ابوها منو بالباب قالت انا بنتك قال شو جبتي لنا معاك .. قالت له : العار ..(قصدها فيلم العار ) قال : ادفنوها

واحد مسطول فحصه دكتور قاله معك سرطان فى المخ قال المسطول : الله
اكبرمن وين اجانى المخ

فيه واحد بدوي ولدت زوجته بنت في الليل, قتلها...ليش؟ قال ماعندو بنات يوصلو آخر الليل

فى استاذ سال الطالب قاله : هل الثعلب يبيض ام يلد .قال الطالب الثعلب ماكر تواقع منه اى سيىء

ميكانيكي أشترى سرير ....... نام تحته

واحد يحب يشرب القهوه في الحمام ليش ....... يحب يشربها على الريحه

فيه قروي ينام جنب الدرج ... ليش ؟؟؟ علشان اذا طلعت روحه ... يطلع يجيبها

خلصوا بس إن شاء لله يعجبوكم,....!!!!!!!!!!!!
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 1:35 am

تكت جامد

ومبروك على الاشراف عقبالى يا رب

bounce bounce bounce bounce
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 1:57 am

مبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررك الاشراف

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نكت حلوة اوي اوي اوي اوي

يلا بكرا رح جبلكم نكت ......
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 1:58 am

ايه دا يا مودي انتا مش عسل ولا دمك عسل .777
777
7
7
7
7
7
7
7
777
7
7
7
7
7
777
7
7
7
7
7777
7
7
7
7
7
7 انتا خلية نحل بحالها ههههههههه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 3:29 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه

يسلمو يلا عقبالكم ^_*
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 2:33 pm

كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه 786829 كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه 786829 كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه 786829 كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه 786829 كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه 786829

باذن الله هجيب لكم نكت قريب
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 3:00 pm

انا عندى نكت على المشرفين اكتبها ولا ممكن حد يزعل منى

عاوزينى اكتبها ماشى ولو لا مش هكتبها

انا مستنى ردودكم
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 3:29 pm

اثنين نسوان ماتوا والتقوا بالسما**

المراة الأولى: هاي! اسمي ليزا**

المراة التانية : هاي.. اسمي ريما**

كيف توفيتي؟؟**

المرأة الأولى: انا متتت متجمدة**

المرأة التانية: ياااا شي فظيع**

المرأة الأولى: لأ ما كتير فظيع .. ضليت أرجف من البرد , بعدين اجاني شعور بالدفا و التعب ..و بعدين متتت بسلام**

و انت كيف توفيتي ؟؟ **

االمرأة التانية : و الله انا متتت من الجلطة...**

انا كنت عم شك بزوجي انه عم يخونني..فرجعت عالبيت بكير مشان امسكه متلبس..**

المهم جيت عالبيت بس شفته قاعد لحاله عم يحضر تلفزيون..**

..

المرأة الأولى: ايه و بعدين؟؟**

المرأة التانية: انا كنت متأكدة انه في واحدة تانية و مخبيها شي محل بالبيت..**

فصرت نبش.. نكشت البيت .... نبشت بكل محل.. بالخزانة تحت التخت ...**

و ضليت انبش و ابحت بهالبيت لحتى استويت من التعب و اجتني الجلطة ....**

المرأة الأولى:الله يسامحك ...**

لو نبشتي بالثلاجة..**

كنا هلأ احنا التنتين عايشين**
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 6:13 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 6:17 pm

اكت نكت على المشرفين ولا لا

ردو عليا
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 6:19 pm

اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى
* * *
واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح
* * *
· سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك
* * *
اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي
* * *
بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له خرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها
* * *
واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى
* * *
زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله
* * *
واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه
* * *
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 6:20 pm

ليه لأ اكتب ربنا معاك ههههههههههههههه
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 6:22 pm

انت وافقت كده ممكن شيما بنت العين تزعل منى
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 6:08 pm

• محشش يسأل محشش لو صحيت ولقيت نفسك ميت وش تسوي؟قال والله لأنهبل.
• غبي اشترى حق ولده آلة حاسبة وشال منها الصفر علشان ما يتصل دولي
• غراب حاشر عصافير فى زاويه ويقول من الحيوان فيكم قال جاكم كويحه
• واحد قال لأبوه يبا مدرسنا خبل أمس يقول 3+2=5 واليوم يقول 1+4=5
• واحد بنا بيته بشكل دائري علشان زوجته لا تقوله حابسني بين أربع حيطان
• مدرس العلوم سأل تلميذ : عرف الخفاش ؟ التلميذ : فار لابس بشت أسود
• محشش يمشي مع خويته شافت أبوها قالت أبوي قال المحشش قولي أني أخوك
• يقولك أغبياء يرجمون أسد هربوا كلهم ألا اثنين يقولون للأسد:حنا ما رجمنا
• فيه نمله تصارخ بالحمام ليش ؟ شافت صرصور سكران
• محشش اتصل على ناس قال: بيت فلان؟ قالو لا قال: اجل ليش تردون
• وحده حلمت أن محشش يلحقها قالت له وش تبي؟ قال مدري عنك أنتي اللي تحلمين
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 6:17 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا جايبلكم شويه نكت على المشرفين

- مشرفه أنجبت توأم أحتفظت بواحد وحطت الثاني بقسم المواضيع المكررة....

2- مشرفه وصلتها فاتورة التلفون كبيرة عملت لها تعديل....

3- مشرف يتغزل بخطيبته قال لها أنتي موضوع عمري ........أنت مشاركة حياتي ......أنت كل صلاحياتي....

4- مشرف يبغى يعرف حبيبته تحبه و لا لأ دخل على المنتدى..

و بدا يحذف بالمواضيع واحد ورا الثاني (تحبني _ما تحبني_ تحبني_ما تحبني)

5- مشرف يبغى يطرد عضو مميز من المنتدى حط بواحد من مواضيعه حشيش وبلغ عنه ....

6- مشرف متخانق مع مراته عملها حظر

7- مشرف يبغى يخطب وحده يقولها ممكن أسجل عندكم في البيت ..

بس ياريت والدك مايتأخر عليا في رساله التفعيل

8- زوجة مشرف نسيت تحط ملح في الأكل حطلها تقييم سالب

9- مشرف أقام حفـــل زواجـــــــه في قسم التهاني والمناسبات
Tariq1
Tariq1

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 6:32 pm

هخههخهخهخههخهخهخهخهخهخهخهخهخهخهخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هعععهعهعهعهعهعهععهعهعهخههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Very Happy Very Happy Very Happy Sad Sad Sad Sad هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههخهخههخههههخهخهخهخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Sad Sad Sad Smile Sad Smile Sad Smile Smile Smile

هههههههخهخهخهخهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
mode2009
عضو مميز
عضو مميز
mode2009

مُساهمةموضوع: رد: كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه   كل واحد عنده  نكته  حلوه  يدخل  يكتبها  بدون  كسل   ويضحك  شويه Icon_minitimeالخميس أغسطس 07, 2008 7:04 pm

انت بتضحك ولا بتبكى Question Question Question Question Question Question Question

كل واحد عنده نكته حلوه يدخل يكتبها بدون كسل ويضحك شويه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-